Måndag

 2010-10-25    16:23:52   av:tuffatjejerluktardiesel

Har nyss varit ute i Ljusdal och letat efter en plats där jag kan skriva medeltidstenta.
Om en vecka pluggar jag fyra ämnen- Historia (heltid) Samernas kultur och religion, Etnologi och en ej avslutad sommarkurs: Karolinsk krigsföring.
Alla dessa är 50% studietakt och på distans, valde det i år, när jag har som mycket att göra :)
Skriver även på en projektplan till ett traktormuseum. Så halv ambitiös kan jag nog lägga till min personlighet.
De övriga är: galen, dålig humor och morgontrött. :D

Måste även visa en bild på ett fränt "Hottraktor" bygge som "Stövarn" i Jämtland har fixat. Notera svärmorsluckan ;)




Copyright©2010tuffatjejerluktardiesel.blogg.se

 Ola Viklund

Galen, nä! Dålig humor, jo men visst! Morrontrött, JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

 2010-10-26    15:43:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!