En matchobild ;)

 2011-10-05    14:54:06   av:tuffatjejerluktardiesel
 Susie på Stjärnarve

Nu när vi sålt vår firma (som höll på med veteran-, sport- och racetillbehör till bilar) efter 44 år så tyckte min gubbe att jag skulle skaffa mig en hobby till (är trädgårdsfreak) och kom med tidningen TRAKTOR uppslagen. Eftersom han själv har gått från moppe, jänkare, racebil, sportbil, veteranbil, veteranmc, veteranmoppe till traktorer så tyckte han ju naturligtvis att det intresset skulle vara något för mig. Han var MYCKET imponerad av dig - och det är jag med! Har ju tidigare bara renoverat enstaka detaljer på bilar och sen skruvat förgasare (Weber) så det är väl ingen större risk att jag blir traktormek, men det var kul att se artikeln om dig!

 2011-10-07    09:08:09     URL: http://stjarnarve.blogspot.com
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!