Vad jag gör

 2012-09-26    15:01:59   av:tuffatjejerluktardiesel
Haha det här är mitt kommande uppsatsarbete:
 
Ska göra ett fältarbete i den virituella världen Second Life som finns tillgängligt på nätet. Det som är intressant- är att man kan tjäna riktiga pengar där och göra karriär. Valutan heter Lindendollar och motsvarar ja usa dollarns värde. Det här är den avataren som jag använder mig av- som sedan ska få presentera arbetet. Janne har även han skapat en som ska fungera som assistent :) Men har ingen bild på den.
Hittade naturligtvis en John dyrtraktor där :)
Ja det kändes naturligtvis superfränt att stå brevid en sådan.
 
Farmallaktiga prylar.
Poserar vid en Cobra- den här gillade Janne.
Finns relativt få svenska platser- den här ska representera julfirandet. Men midsommarstången var lite förvirrande.
Tidskrävande projekt- men har en aning nu om vad man ska söka och titta efter. ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!